haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

30 Mart 2014 Pazar

Yorum Yapanlar Kazanıyor!! Detaylar İçin Tıklayın


Bana göre bir blog yazarını yazmaya iten şey kesinlikle yapılan yorumlar. Gerçekten 1000 den fazla kez okunmuş yazıların altında tek bir yorum dahi olmaması ciddi anlamda kötü bir durum. Bir yazıya neden yorum gelmez? Kötü yazdığımı da düşünmüyorum ama neden. Bu yüzden yazılarıma yorum çekmek adına bir kampanya oluşturmayı düşündüm. Blogumda yazıların altına yapılan en güzel yorumları ödüllendireceğim. Güzel olup olmadığı bana kalmış ve kendi irademe göre seçeceğim. Hem ben kazanacağım hemde siz! 

En güzel yorumlara verilecek ödüller;

  • Bir kişiye PSP
  • Orjinal Minecraft hesabı.
  • Apple appstore'da harcanabilecek hediye kartları.
  • Blogumda 1 haftalık süreyle istediği yerde reklamı.
  • Steam üzerinden 10$'lık bir oyun
Yorum yapıp yapmamak sizin elinizde. En güzel yorumu yapmakta! 





İsimsiz ve mail adresi olmayan yorumlar tarafımdan seçilse dahi ödül kazanamazlar. Ulaştığım ve 1 hafta içinde geri dönüş almadığım yorum sahipleri de ödül haklarını kaybeder. razorgamingtr.blogspot.com bu kampanyanın her hakkını elinde tutar. İstediği an istediği bölümünü değiştirebilir. Kampanyaya katılan hiç kimse bir hak iddia edemez ve bu kampanya istenildiği an iptal edilebilir.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder