haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

20 Kasım 2014 Perşembe

RazorGamingTR 1 Yaşında!!!

     


  Tam 1 yıl önce .blogspot.com alan adıyla başladığım blog serüveni bugün tam bir yaşına bastı. 1 yıl içinde siz değerli okurlarıma sadece en kaliteli bilgileri vermeye çalıştım. Gereksiz her türlü yazıdan kaçtım sadece kaliteli içeriğe odaklandım. Karşılığını da çok güzel bir şekilde aldım. Sitemde 700 den fazla yorum var ve gerçekten harika bir his! Her gün burayı ziyaret eden 1000 kişiye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Siz olduğunuz sürece bu siteyi güncellemeye her zaman devam edicem!
Yakında temayı güncelliyorum ve daha sık yazacağıma söz veriyorum.


Not: Sitede en büyük emek sahibi kız arkadaşım Gülçin'e de her anımda arkamda olduğu için sonsuz teşekkür ederim!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder